4 תשובות
עדיקה
פיקס, פוקס, בילה בונג, אמריקן איגל, h&m
באייצ אנד אמ יש באמת נדירים השנה, גם בעדיקה אבל לי אין כוח לנסוע לתל אביב כדי למדוד ועדיף לא לסמוך על האתר
גם אייצאנדאמ יחסית זול יצא לי 160 ל2 החלקים, בפיקס זה 200 נגיד והחלק העליון היה ממש מכוער אז לא שווה
גם אייצאנדאמ יחסית זול יצא לי 160 ל2 החלקים, בפיקס זה 200 נגיד והחלק העליון היה ממש מכוער אז לא שווה
בילבונג?
באותו הנושא: