9 תשובות
אסנס!!! ונראה לי שכל גלוס דביקי
בנות של אסנס הוא טוב? הוא גם דביקי?
הshine
של קטריס מעולה וגם זול גם אסנס אחלה
^ מחזקת את התשובה
יש בסקארה הרבה שאולי תאהבי
מייבלין
ג'ייד
אנונימית
בסקארה יש מלא באיכות טובה ברמות
סבבי, תודה