3 תשובות
מי מלח מומלץ
עדיף מי מלח חד משמעית ולא אלכוהול
שעשיתי אליקס המוכרת אמרה לי לחטא רקק במי מלח ואני חושבת שזה עדיף בכלליות
שעשיתי אליקס המוכרת אמרה לי לחטא רקק במי מלח ואני חושבת שזה עדיף בכלליות
לא להשתמש באלכוהול, הוא רק ייבש לך את האיזור ויחמיר, בינתיים תשימי מים עם מלח ולדעתי הכי טוב להשתמש בסינטומצין
באותו הנושא: