5 תשובות
מה ?
eom
לא צריך להוכיח
חלק יכבדו וחלק לא, אם למשל אתה רואה שהבן אדם מתנהג מגעיל לאתם אז תגיד שאתה הוא למשל

אבל לא נראה לי שאתה צריך להוכיח או משהו, אבל בטח ישאלו אותך הרבה גם איך לפנות
מראים שאתם משתמשים בלשון פניה הזה ואתם באמת מרגישים בנוח איתו
אני לא יודעת אם יש דרך להוכיח את זה אבל זה יהיה ממש נחמד מצידם אם הם יכבדו אותך ואת הלשון פנייה שלך❤
אנונימית
אין צורך להוכיח לה כלום, פשוט תספרו לה, ואם היא לא תבין אז תנסה להסביר לה מה זה ולמה אתם החלטתם לשנות לשון פניה, ותסביר לה שזה ממש חשוב לך שהיא תכבד