5 תשובות
שואל השאלה:
^^^יש את האפליקצייה cursiveאני כרגע מתרגלת פעם ב משם יש גם המון סוגי כתב
רק הבעיה שהם מחברים את האות הגדולה והבנתי שאות גדולה לא מחברים
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת לחבר הבעיה שאני נתקעת בכתיבה עצמה אני משום מה מסתבכת ועוצרת באמצע
אנונימית
זה עניין של תרגול, אני צפיתי בהרבה סרטונים כל פעם על אות אחרת. התחלתי מללמוד איך האותיות בכלל נכתבות כשמדובר בכתב מחובר ואז תרגלתי.
אני פשוט התחלתי מלהתאמן על לעשות כל מיני צורות מחוברות (אם זה נשמע הגיוני) ואז ככה לאט לאט
מצטרפת לשאלה!!