7 תשובות
כן, הוא חלק מ־bds. הוא אנטי־ציוני ושונא ישראל לכל דבר.
שואל השאלה:
מבאס
אהבתי אותו מפינק פלויד.
אוף
מבאס
אהבתי אותו מפינק פלויד.
אוף
אנונימית
גם אני אוהב את פינק פלויד, מבאס טיפה אבל הוא לא כל הלהקה, אין סיבה שזה יפריע לדעתי.
על־כל־פנים, את קריירת הסולו שלו לא שמעתי ואני לא מתכוון.
על־כל־פנים, את קריירת הסולו שלו לא שמעתי ואני לא מתכוון.
שואל השאלה:
וואי דיווד הוא הכי חמוד שיש ^.
וואי דיווד הוא הכי חמוד שיש ^.
אנונימית
הוא מדהים!
עכשיו שמתי את התמונה (((:
עכשיו שמתי את התמונה (((:
אוהו כמה שהוא שונא אותנו
הוא והיטלר בסטיז
הוא והיטלר בסטיז
אנונימית
כן הוא מניגריה גם
באותו הנושא: