זאת מורה למתמטיקה אבל היא לא מלמדת אותי היא רק הרכזת אבל באמת שהיא עזרה לי השנה כל כך היא מתקשרת אליי כל יום שיש שיעור בשביל לוודא שהגעתי היא עוזרת לי להשלים חומר ונותנת לי ציוני מגן טובים שלפי דעתי לא מגיע לי בבגרות היא מאוד עזרה לי למרות שזה אסור מה אומרים? ואיזה מתנה כדאי אני ממש ביישנית ובחיים לא חשבתי לעשות משהו כזה למורה כי אני לא סובלת מורות אבל היא מאוד מיוחדת