4 תשובות
יש כאלה שאת קונה ואז 3 יום זה חינם ואחרי זה משלמים כל חודש
האפליקציות באייפון את משלמת כל חודש
אנונימי
חד פעמי
תלוי זה גם וגם
באותו הנושא: