13 תשובות
לא
כן אבל לא הרבה אולי פעם ביומיים
לא
לא
לא, התחילו איתי פנים מול פנים אדם זר סהכ 3 פעמים בחיים שלי.
אני בת 20 ומאוד מטופחת ואתלטית
לדעתי זה טוב שלא מתחילים עם כל מי שהגיב פה ברחוב כי עדיף שלא לדבר עם אנשים זרים לגמרי וגם כל מי שהתחיל איתי היה משמעותית מבוגר ממני.
אני בת 20 ומאוד מטופחת ואתלטית
לדעתי זה טוב שלא מתחילים עם כל מי שהגיב פה ברחוב כי עדיף שלא לדבר עם אנשים זרים לגמרי וגם כל מי שהתחיל איתי היה משמעותית מבוגר ממני.
לא
לא ממש
חח הלוואי
לא.
כן
באותו הנושא: