4 תשובות
נפגעת בצדק , השאלה של האם לחזור אליו או לא זה רק לפי איך שאת מרגישה ושום דבר שאנשים זרים יכתבו פה לא יעזור במקרה הזה את צריכה לבחור במה שאת חושבת שהכי טוב בשבילך
כעקרון אנחנו לא יכולים לדעת מה באמת הלך והאם הוא באמת חשב שאת בוחנת או שבאמת ניסה להתחיל.
הרעיון של לקחת לעצמך זמן ולהחליט מה את רוצה לעשות לגבי זה זאת החלטה נכונה.
לגבי מה הוא חושב לעצמו, יכול להיות שמתגעגע, יכול להיות שמעכל וכו.
מניחה שאם היה אכפת לו הוא היה כותב לך שמכבד שאת צריכה זמן ועל הדרך מביע שהוא מצטער על הסיטואציה ואוהב אותך. בכוונה של לא לוותר על הקשר.
שואל השאלה:
היה לנו קשר מאוד טוב והיא סיפרה לי כשהוא בא לענות אם יש לו חברה הוא הקליד ומחק כמה פעמים
אנונימית
נשמע שאת ממש מתעסקת בזה. את צריכה לחשוב אם זה משהו שאת יכולה לסלוח או להתקדם ממנו כי במידה ולא זה יפגע בקשר ואין טעם.