א- טוחנים גרגירי אבקה ומקבלים אבקת קפה ב- מפרקים מטפחת בד לחוטים ג- מחממים קמח ומקבלים גז וחומר שחור ד- משייפים ברזל בפצירה ומקבלים אבקה ה- מפוררים ביסקוויט לאבקה ו- אידוי מים
יש רק תשובה אחת? אם כן - אז ב'. פירוק כימי זה לקיחה של כל הדבר ופירוק שלו ל'קוביות' שלו. כמו למשל עמילן שיתפרק לגלוקוז. אני מקווה שאני לא מתבלבלת בין הפירוק הכימי למכני.