6 תשובות
תלכי למי שעשה לך את זה
גם לי יש את זה
שמעתי שמשחת עיניים עוזרצ
מי מלח
שואל השאלה:
משחת עיניים זה סינטומיצין
ואני שמה מי מלח וסינטומיצין וזה לא עובר
תטבלי את האף 10 דקות בבוקר ובערב במיי מלח (נוח להשתמש בכוס של שוטים)
ואני ממליצה אחרי לשים סינטומיצין.
יש לי אינפקציה בנזם מלא זמן אבל מאז שהתחלתי לעשות את זה היא ממש השתפרה. אחרי כמה ימים זה ממש מקטין את הגולה ועכשיו בקושי רואים.
אז לכי לפירסר שיסתכל