אני התחלתי להשתמש בזה לא מזמן, וקיצר שמתי לב שחלק מהפעמים שאני משתמש בה נתקע לי איזה ליחה בגרון ואני לא מצליח להוציא אותה, גם לכם זה קרה?
ניסיתי להוציא את זה לבד, לא הצלחתי, וגם עם המנקה לשון, וגם לשים מים ולירוק את זה, ואפילו מים חמים עם מלח, קיצר מה אםשר לעשות בכדי שזה לא יקרא יותר? ומה אני צריך לעשות עכשיו? פשוט לחכות שזה יעבור? כי אני בדרך לבית ספר אני לא בדיוק יכול לעשות כרגע משהו