5 תשובות
ממתי יש מגמת ספרות לא לומדים את זה כמקצוע רגיל?
שואל השאלה:
בתיכון
אנונימית
זה פשוט חמש יחידות במקום 2 זה פשוט ספרות מוגבר
אנונימית
אל תלכי חחח ממש לא
למה לא זה סבבה , לדעתי היא מגמה קלה ואני אישית גם אוהבת סיפורים ושירים, את יכולה להכניס הרבה את הדעה האישית שלך לעומת מגמות אחרות ואין כלכך הרבה חומר לבגרות, ומסיימים ביא את המגמה