8 תשובות
זה נחשב שאתם ידידים אם אתם מתראים הרבה וצוחקים מידי פעם וזה..
אתם מכירים הרבה זמן וכנראה שהייתה ביניכם איזו שהיא אינטרקציה אז זה סבבה
שואל השאלה:
אנחנו לא מתראים
אז אולי זה יהיה קצת מוזר
שואל השאלה:
אבל מידי פעם מדברים והיא מחייכת שאנחנו מדברים
אז כן נו זה בסדרר
שואל השאלה:
אז איך אני עושה את זה?
אני לא חושבת שאפשר להציע להיות ידידים... תנסה פשוט אם אתם בקשר לראות אם היא גם בקטע ואם כן תציע
בהצלחה!