8 תשובות
תהיי בטוחה שיש לך עוד ילדים בבית ספר שבסטיפס
אני גם זיהיתי פה ילדים שאני מכירה לא נורא
גם הוא היה כאן באותה המידה שאת היית כאן.
אז אין סיבה שהוא יחשוב שזה מביך, וככה גם אין סיבה שאת תחשבי שזה מביך. זה בסך הכל אתר אינטרנט.
I:
שואל השאלה:
אנחנו ךא מכירים וגם אף פעם לא ראיתי אותו בבית הספר שלי אבל עדין זה מביך או כיאלו להחליק את זה
אנונימית
שואל השאלה:
לא חסמתי אותו כפרות
אנונימית
שואל השאלה:
אוקי
אנונימית
למה שתפסיקי לדבר עם מישהו בגלל שהוא בבית ספר שלך
אנונימית
שואל השאלה:
דיי לא לא איזה אבא ואיזה נעלים
אנונימית