4 תשובות
אם את הולכת ברביעי ללייזר, תשאלי את המקום אם את בכלל יכולה ללכת לים אחרי כי בדרכ אסור ללכת שלושה ימים אחרי טיפול כי זה עושה כוויות
עדיף לך שלא כי אחרי לייזר עדיף לא ללכת לים
עדיף לגלח
עדיף לגלח
טיפול אחד לא יעזור, תעשי שעווה כי לייזר זה תהליך, ובדרך כלל אסור לחשוף את אותו המקום שעשית בו לשמש
לכי לרופאת עור שתעזור לך, נכון זה נשמע כאב ראש אבל אם תעשי דברים שאת לא מבינה בהם רק תגרמי יותר נזק
באותו הנושא: