6 תשובות
פשוט תגידי שלא בא לך
"אין לי כח"
אין לי כוח זה שם של שיר
את לא אוהבת ריפלי
תגידי שיש לך בעיה באינסטגרם וזה חא נותן לך לעשות ריפליי
ישלך להשתין
באותו הנושא: