9 תשובות
כן שווה לך
כן בהצלחה לך במה את עובדת ??
איזה טלפון יש לך עכשו??
שואל השאלה:
nicki minaj ^^^ בחנות בגדים אבל זה עמוס עכשיו בכלל פסח והכל ויש לי a10s galaxy יש לי אותן כבר שנתיים
אנונימי
בהצלחה ותראי תטוב שיש שם
תקני אייפון לי יש ממליצה לך
אולי תעבדי עם חברה ויהיה לכם כיף יחד
שואל השאלה:
nicki minaj^^^ ומאיפה הכסף מבינה
אנונימי
צודקת אייפון זה גם יקר
באותו הנושא: