התחברות
הרשמה
אם אני שמה את האוזניות על פול ווליום זה יכול ליצור אצלי מחלות/בעיות אוזן?
3 באפריל 2022, 13:54
אוזניות
אוזניים
4 תשובות
עדיף דלא
F
FEISTY
ברור... זה הורס את השמיעה עם הזמן
אנונימית
כן.
מ
מזדהה כאמבולנס, Wee/Woo.
זה הורס את השמיעה
ע
עוד אין לי רעיון לכינוי
באותו הנושא:
אם אני אשן עם אוזניות על ווליום נמוך יקרה לי משהו?
כשאתם שומעים שירים באוזניות, אתם שמים על פול ווליום?
אפשר ב airpods להגביה ווליום דרך האוזניות ולא דרך הפון?
זה מביך אם אני שמה שירים באוזניות בפול ווליום ורוקדת בחדר לבד?
גם אתם כשאתם שומעים שירים באוזניות בפול ווליום אתם מרגישים כאילו קוראים לכם?
יש לי אייפון 8 ואני שומע באוזניות חוטיות על פול ווליום האם זה יכול לפגוע בשמיעה?
מי עם פול ווליום אוזניות קל עכשיו?
מה תחשבו על מישהו שלומד למבחן בגרות ושומע מוזיקה על ווליום באוזניות ?
זה בסדר שמתפוצץ לי הראש ואני עם אוזניות ופול ווליום?
רק אני שמה שירים על פול ווליום באוזניות ורוקדת עם עצמי בחדר?
שאתם שומעים פול ווליום באוזניות אתם שומעים ומתעסקים בטלפון ורגועים או שאתם משתגעים עם האוזניות?