6 תשובות
אין כזה דבר טוב לגמרי
תמיד יש בשיעורים טעויות
גם אם זה בשיעור 28
השתדלתי לנהוג כמה שיותר טוב
תמיד יש בשיעורים טעויות
גם אם זה בשיעור 28
השתדלתי לנהוג כמה שיותר טוב
לא, תמיד יש טעויות.. אפילו בשיעור לפני הטסט היו לי טעויות. הכל בסדר
למדתי לנהוג אחרי שלושה טסטים:)
כמובן שבגלל שהמורה החסיר ממני מידע
בגלל זה חשוב ללכת לפי חוקים ולשאול הכל
כמובן שבגלל שהמורה החסיר ממני מידע
בגלל זה חשוב ללכת לפי חוקים ולשאול הכל
לא, אבל התחלתי להשתפר ממש בשיעור 15-16 ככה
ככל שנוהגים יותר משתפרים
ככל שנוהגים יותר משתפרים
לא
ניגשתי לטסט הראשון רק ב46
ניגשתי לטסט הראשון רק ב46
היו לי טעויות גם בשיעור לפני הטסט ועברתי.
באותו הנושא: