2 תשובות
לא חושבת שזה קשור אבל אולי זה מבליט יותר תאף
קצת. תנסי להסתכל על עצמך במראה ולהסתיר את הפה עם היד, או להצטלם ולקשקש על הפה ולבדוק אם את רואה שינוי.
לפני שעשיתי ניתוח אף המנתח שלי אמר שהאף שלי נראה לי גדול יותר מהפרופיל בגלל שיש לי סנטר שקצת נכנס פנימה ולא הולך בקו ישר עם האף,
וזה גורם לאף להראות כאילו הוא יותר בולט החוצה ממה שהוא באמת
אז כן הכל בסופו של דבר עניין של פרופורציה
לפני שעשיתי ניתוח אף המנתח שלי אמר שהאף שלי נראה לי גדול יותר מהפרופיל בגלל שיש לי סנטר שקצת נכנס פנימה ולא הולך בקו ישר עם האף,
וזה גורם לאף להראות כאילו הוא יותר בולט החוצה ממה שהוא באמת
אז כן הכל בסופו של דבר עניין של פרופורציה
באותו הנושא: