13 תשובות
לפי דעתי לפחות שבועיים שאתם יחד וטוב לכם
אני בטוחה שיהיה לך טוב איתו!
תדברי איתו אולי?
דברי איתו על זה
תשאלו אותו על ההורים שלו ומה הוא אומר על לדבר איתם על זה ואולי להכיר בניכם
אם אתם זוג רציני ההורים שלו אמורים לדעת מזמן
לדעתי אחרי חודשים כזה זה נורמלי להכיר להורים
שואל השאלה:
ואם הוא עדיין לא סיפר(שאלתי את חבר שלו על זה הוא אמר שהוא לא מתבייש בי הוא מתבייש בו כי הוא היה בזוגיות ואחרי חודשיים נהיינו ביחד )
נראה לך שזה עניין של זמן ?
שואל השאלה:
אנחנו ביחד חודש לא הרבבה אני יודעת אבל זה עדיין מלחיץ אותי המחשבה בכללי אני חושבת על הכל יותר מידי
כן אם את סיפרת עדיף שגם הוא יספר
^יש דרך שהוא יוכל להסביר להורים שלו שזה רציני ולא כאילו שהוא סטוציונר
ידבר איתם מהלב שהוא באמת מרגיש אלייך משהו ושהוא רוצה להכיר להם אותך
שואל השאלה:
אז להילחץ שהוא לא מספר?או לתת לזה קצת זמן
תתני לזה אולי זמן תראי מה הוא חושב
גם תגידי לו שאת חושבת שהקשר רציני ואת מעדיפה שהוא יספר
שואל השאלה:
הוא לא סטוציונר אני השניה שהוא יצא איתה ולפני הייתה האחת הזאת איזה שנה ומשהו אבל עדיין מלחיץ
אל תהיי בלחץ
רק חשוב שתחכי טיפה ובאמת תשימי לב שהוא לא משחק בך יש היום לא מעט כאלה
לדעתי תתחילי לדהר איתו על זה ועוד חודש תיקבעו פגישה או משהו עם המשפחה
שואל השאלה:
אני אתן לו עוד זמן ואנסה לדבר אם חבר שלו שוב
אנחנו בדרך כלל מדברים על הכל כולל הכל אבל אני מרגישה שזה לא הזמן לדבר על זה איתו ולתת לו איזה חודש
שואל השאלה:
תודה רבה לך❤
בהצלחהה :)