2 תשובות
קודם כל לכי לישון כדי שתהיי עוד יותר רגועה
ובאמת שיהיה בסדר, זה סהכ טיול
יהיה כיף ואת תעברי את זה השניות ולא תשימי לב שהזמן עבר
תהני!! :
תשני באוטובוס