12 תשובות
כן
אין לי חברים
אין לי בכלל
שואל השאלה:
אתם תימצאו בסוף❤
שיניתי לרבים
אתם תימצאו בסוף❤
שיניתי לרבים
אנונימית
לא, הם כולם מהבית ספר ומהיישוב.
מה זה חברים?
אין לי לא זה ולא זה
מפתיע, יש לי
אבל כמעט כולם זה כזה שלום שלום מה קורה מה נשמע
ממש בודדים נורמלים
ומהכיתה אין לי בכלל
אבל כמעט כולם זה כזה שלום שלום מה קורה מה נשמע
ממש בודדים נורמלים
ומהכיתה אין לי בכלל
שואל השאלה:
אין לי הרבה חברות אבל הם עדיפות על החברות הרעילות שהיו לי :)
אין לי הרבה חברות אבל הם עדיפות על החברות הרעילות שהיו לי :)
אנונימית
^שמחה מאוד מאוד בשבילך שהצלחת לצאת מהמצב הרעיל הזה3>
אני בדרך
אני בדרך
שואל השאלה:
בהצלחה לך❤
בהצלחה לך❤
אנונימית
תודה3>
באותו הנושא: