5 תשובות
אני תאמת לא מפחד מזה כאילו גם לי פגע טיל ליד הבית והכל עלה באש
אני כאילו התמודדתי עם זה בעבר לקחו אותי לטיפולים וכל החרטא ברטא
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אם יהיה? אני ממש בלחץ .
אתם כאילו "רגילים לזה" אני ממש מפחדת
כל הכבוד לכם באמת , שאתם מתמודדים עםזה
לא.
חי את זה משנולדתי.
את לא תגיעי לחמות עם זה, 6/10
אנונימי
עוד לא היה
גר בדרום, עדיין לא שמעתח