4 תשובות
היה לי מתכונת באנגלית בשישיי והייתי באותה הדילמה
לדעתי לכי לישון, תצברי כוחות למחר ותזכרי שבסופו של דבר זה יהיה מאחורייך :)
לדעתי לכי לישון, תצברי כוחות למחר ותזכרי שבסופו של דבר זה יהיה מאחורייך :)
בהצלחה.
לכי לישון
לכי לישון
לכי לישון
לכי לישוןן
באותו הנושא: