6 תשובות
למה את לא יכולה להיות איתו?
אני במצב דומה כמוך
זה נורא הגיוני שאם תכירי מישהו ותראי מי הוא באמת אז כבר פחות תרצי וגם מי שאת עדיין מאוהבת בו אבל זה מסובך אני חושבת שזה פשוט יעבור עם הזמן ואולי בכל זאת תנסי ליצור איתו קשר? אני לא מכירה את הסיטואציה אבל אולע זה יכול לעבוד? ועוד פעם תני לזה את הזמן שלו אל תנסי להלחם ברגשות שלך או להדחיק כי זה לא יעבוד ומתישהו זה יעלה ויצוף עוד הפעם
שואל השאלה:
אני גם חושבת אבל כל מי שיודעת שאני דלוקה עליו אומרת שזה מוזר ושאלתי פעם אחת את אח שלי מה הוא יחשוב על זה (כיאלו רמזתי לו כזה) ואח שלי אמר שהוא מעדיף שאני יהיה איתו מאשר מישהן אחר אבל לי זה מוזר אם ניפרד החברות שלהם תהרס
אנונימית
חצי שנה זה כלום ואת יכולה לדבר עם אח שלך לראות אם זה בסדר
שואל השאלה:
בגלל שהוא החבר הכי טוב של אח שלי וקטן ממני בחצי שנה
אנונימית
ככה זה אצל כמעט כולם
כשהוא שלך זה מתחלש
מצד שני זה הזמן לחזק דברים ולהפוך את הכל לאמיתי
ולהזכר כמה אהבת
אל תתני לזה להוריד לך