13 תשובות
כן
מכירה ממש, קורה לכולנו לפעמים
מכירה את זהה
גם לי יש, אבל יחסית קטנה
אני חושבת שעם המצב בארץ לכולם יש תחושה כזאת :/
שואל השאלה:
כן אבל עכשיו זה ממש בגוף כזה שמשהו יקרה כל רגע
אנונימית
לא צריך לחשוב ככה
זה משגע אותי רצח אבל הכי מעצבן זה הקול הזה שאומר שעם לא תעשי את זה אז הדבר זה הולך לקרות
גם לי יש עכשיו
לגבי השנה כן
גם אני מרגישה ככה כרגע
תחשבי חיובי את סתם לחוצה אהובה
כי איראן למשל מפתחת פצצה?
אנונימי