22 תשובות
כן
כן
דואה ליפה:)
אנונימית
דואה ליפה קריס בראון וכו'
כן
כן, אבל לרוב אצלי זה הפוך. אני יכולה להעריך את הזמר כבן אדם אבל לא את המוזיקה שלו...
כמובן
לא, המוזיקה אלמנט מהמוזיקה של האמן. אז מבחינה טכנית.. לא.
כן זאין מאליק
בוודאי
לא, המוזיקה קשורה אצלי מאוד לאומן ולכן לא, שונאת זמר? גם שונאת את שיריו.
אם אני אוהב את המוזיקה של האמן אז אני לא יכול לשנוא את האישיות שלו, כי הוא מבטא את עצמו ואת האישיות שלו במוזיקה. אני כן יכול לא להסכים עם אידיאולוגיות שלהם (אהמ אהמ רוג'ר ווטרס) אבל סביר להניח שאם אני אשנא אישיות של מישהו אני גם אשנא את המוזיקה שלו
כן וזה לפעמים כלכך מחרפן
ברור למרות שזה מבאס קצת
ברור צריך לדעת להפריד בין מוסיקה לאמן
דייב מאסטיין היה יהודי והתנצר ואני עדיין שומע אותו