8 תשובות
על מה תשמחי לשמוע?
שואל השאלה:
עצות****
עצות****
אנונימית
למשל אם זה בניין אז את צריכה להעביר את הפועל להוא בעבר ואז להתאים לזה שורש
או אם את צריכה לזהות סוגי משפטים, את צריכה לזהות בהן את הנושא(שם עצם) ואת הנשוא(פועל) ואז לבדוק אם הם מופיעים פעמיים או פעם אחת, כמו כן גם לבדוק אם מחלקים 2 משפטים למשפט אחד, האם כל משפט יכול להיות משפט בפני עצמו, כי במשפט מורכב יש פסוקית שעבוד ואחד המשפטים משועבד למשפט השני
או אם את צריכה לזהות סוגי משפטים, את צריכה לזהות בהן את הנושא(שם עצם) ואת הנשוא(פועל) ואז לבדוק אם הם מופיעים פעמיים או פעם אחת, כמו כן גם לבדוק אם מחלקים 2 משפטים למשפט אחד, האם כל משפט יכול להיות משפט בפני עצמו, כי במשפט מורכב יש פסוקית שעבוד ואחד המשפטים משועבד למשפט השני
שואל השאלה:
תודהה :)
תודהה :)
אנונימית
להתחיל מהחלק שאת יותר טובה בו (לדוגמה אצלי אישית זה היה החלק של הלשון, ואחר"כ הייתי עובר לחלק של הטקסט ואת הסקירה הייתי משאיר הכי לסוף) והולך לך בו יותר חלק כך שתוכלי לצבור ביטחון על ההתחלה ויהיה לך זמן בסוף המבחן לחלקים שאת יותר מתקשה בהם. אם יש שאלות שאת לא יודעת מה התשובה אליהם, תעני משהו גם אם את לא בטוחה בכלל- הרי עדיף לכתוב משהו שיכול לזכות אותך בחלק מהניקוד מאשר לא לכתןב כלום ולא לקבל ניקוד בוודאות על השאלה. חוץ מזה, לנסות לבוא למבחן ברוגע ולדעת שאם למדת היטב ותרגלת כמו שצריך במהלך השנה, תוכלי להצליח. בהצלחה
שואל השאלה:
אצלי יש :)
לא לכל בתי ספר יש
אצלי יש :)
לא לכל בתי ספר יש
אנונימית
^ אולי לה יש. גם בדרך כלל עושים בגרויות ב-י"א, אולי זה בגלל שהיא עושה מוקדם.
שואל השאלה:
אני עושה בכיתה י ויא בגרות
אני עושה בכיתה י ויא בגרות
אנונימית
באותו הנושא: