5 תשובות
ביום שנכנסת לבידוד 5 ימים אחרי את יכולה אם נכנסת בשישי אז כן אם נכנסת היום אז לא
שואל השאלה:
נכנסתי בשישי אבל רשום שלא חייב להודיע על כך אז לא הודעתי אבל המחנכת התקשרה בשישי ואמרה לעשות בדידה ועשיתי בשיש
נכנסתי בשישי אבל רשום שלא חייב להודיע על כך אז לא הודעתי אבל המחנכת התקשרה בשישי ואמרה לעשות בדידה ועשיתי בשיש
שואל השאלה:
לא מבחינת ה 5ימים אין יותר שלילי חיובי אחרי 5 ימים אפשר לצאת
לא מבחינת ה 5ימים אין יותר שלילי חיובי אחרי 5 ימים אפשר לצאת
אם תהיה שלילי אז כן ואם עדיין חיובי אז צריך להישאר עוד יומיים
את צריכה לעשות בדיקה ואז לראות שלילי חיובי
באותו הנושא: