76 תשובות
עגילים
לק
אחיין שלי
הסיכוי לדבר איתו
תקווה..
האנשים שקרובים אליי ואכפת להם ממני, העתיד שלי ומוזיקה.
רצון ליהנות בעתיד.
מוזיקה
תקווה לעתיד טוב יותר.
הרצון להתעלות על עצמי ולהשיג משהו, לפני הסוף
תקווה שאם לא עכשיו טוב אז בעוד שבוע שבועיים
החיים עצמם.
המחשבה על העתיד, משפחה חברים ובן זוג לחיים. ומנסה לחשוב כמה שיותר על הצדדים הטובים. על ההנאות והשמחה שבחיים.
אני מגשימה את החלומות שלי,
אני יודעת מה הבסיס לכל דבר בחיים האלה
כרגע אין לי סיבה לא
ההופעה של ביבר
שואל השאלה:
^אה ואחרי ההופעה אין סיבה לחיות?
הידיעה שיש אנשים שאוהבים אותי ורוצים שאני אמשיך לחיות
הרצון להגיע לגיל שבו אחיה את החיים שלי ואגשים את החלומות שלי.
הכלבה שלי.
המשפחה שלי והמצפון שאני אשאיר להם
שואל השאלה:
מהמם!!! הרבה מוטיבציה!^^^
הפחד שלי למות, אם לא הייתי מפחדת אז... אל תזמינו משטרה הכל בסדר אני לא הולכת להתאבד
העובדה שמשגיחים עליי פה ב7 עיניים שלא אתאבד
חוץ מזה כלום
בגדים ומוזיקה
אין טעם בחיים אם אין לי את שני הדברים האלו.
הכלב שלי
תקווה זה לא מושלם בכלל
ראו את זה
לי עוזר סרטונים שלהם
אנונימי
שום דבר זאת הבעיה
כלום
אנשים שאני אוהבת ולא רוצה לאכזב
וגם הרגעים הקטנים של האושר שאני מעריכה אותם יותר מהכל .
ריקי נישימורה, מוזיקה
אני מרגישה שלא ראיתי ראיתי את העולם מספיק יש עוד כלכך הרבה דברים לראות ולחוות בין אם זה משהו קטן או משהו מרהיב וגדול, לא נולדתי סתם ואני רוצה להיות גרסה טובה של עצמי
אנונימית
העובדה שאם אני אמות אני אגרום סבל לקרובים שלי, זה הדבר היחיד שמחזיק אןתי בחיים כרגע
הרבה דברים, חלק בעוצמה חזקה יותר מאחרים כמובן.
משפחה
חברים
החיות המתוקות שלי
חיות בכללי
התחומים שיש לי אליהם תשוקה, פילוסופיה בעיקר
ספרים
משחקים
סרטים
הנאות פשוטות רבות שיש בחיים
אופציות אינוספיות לחוויות ודברים משמעותיים בעתיד
בקיצור, לא חסר
--
מוזיקה ובת הזוג שלי
--
אנונימי
המחשבה שהכל יכול להשתנות.
אני מפחדת שאחרי שמתים הולכים לגיהינום אז אני אומרת עדיף לחיות כמה שיותר לפני זה.
העתיד, הכלבים שלי, לרקוד, וכמעט כל דבר שטוב לי
פחד, שזה יפגע בחברים הכי קרובים שיש לי או באנשים שאני מכירה
החשש שאחותי תלך בעקבותי אם אני..
אנונימית
no escape^
לול כן גם אני
חברים שלי
אנשים שאני עוזר להם ודואג לזה שאם אני לא אהיה כאן הם ישארו לבד..
מטאל
^^מוזיקה 24/7

הוצאת לי את המילים מהפה
החתולה שלי:)
רצון ליהנות מהחיים שלי ולהצליח בדברים
לשחק כדורשת
מוזיקה
קריאת ספרים
לגרום למשפחה, ההורים, אחותי, להיות גאים בי באמת
להשאיר חותם בעולם, שמי שאני אוהבת יזכור אותי בתור מי שאני, לא בתור חיקוי זול ובתור מישהי ששמה על עצמה מסכה, אלא בתור עצמי.
התקווה להגיע ליום בו אני יודעת מה המטרה שלי בחיים האלו, היום בו אגשים את החלום היחיד שלי, לדעת מה סיבת הקיום שלי, כי בסופו של דבר, אף אחד לא נולד סתם, לכולנו יש ייעוד מסוים בחיים האלה, ונכון.. זה יכול לקחת זמן, זה יכול להכאיב, זה יכול להיות מסע קשה ומלא המכשולים, אבל בסוף כל העבודה תמיד משתלמת:).
משפחה,חברים
העתיד, הגשמה עצמית
בית
כלבים
כתיבה
מוזיקה
טיולים
העתיד אני רוצה להמשיך לראות עוד חיים ולהנות למה לי לסיים חיים כאלה מושלמיםם
וואלה אין לי מושג
שמחת חיים ובכללי אין משהו שגורם לי לא לרצות לחיות
דפנטלי הרצון להתאהב
אנונימית
מזג האוויר. בא לי לראות כמה קיצוני הוא יעשה ואיך כולנו ניכחד מהשלכות ההתחממות הגלובלית /_{^~^}_\
המחשבה שאם אני לא אהיה פה, אז האנשים שקרובים אלי יתאבלו ויהיו עצובים, וזה הדבר האחרון שאני רוצה.
זה שההורים והמשפחה שלי יהיו עצובים
אם אני כבר חיה אז להגשים את עצמי, לחוות דברים.. להנות ממה שיש לעולם להציע לי.. לנסות לעזור ולשנות..
ציצי ותחת
אנונימי
הרצון להצליח בעתיד
כדורעף חברים משפחה חיות מחמד...
משפחה, חברים, רוגע, תקווה ושמחה
ורצון לחיות מסיבות טובות
ממתקים
בנים חתיכים
אורגזמה
החלומות שלי
מטרות
משפחה
מוזיקה
הטבע
לא יודעת , אין לי איזה משהו/מישהו שמחזיק אותי או תקווה אני פשוט לא מרימה ידיים זה לא מתאים לי לפרוש באמצע
ליפגלוס
הארי סטיילס
אמא שלי
ואוכל
המחשבה שיש סיכוי שיותר גרוע אחרי
אמא שלי
אנימה
מוזיקה
אמא שלי
שאלה טובה
עוד לא מצאתי אליה תשובה


עריכה: בעצם אולי רק כדי לדעת מה יהיה בהמשך של הסרטים של מארוול
אנונימית
תקווה הזויה שאני אמצא בסוף מישהי שתתאים לי וזה יהיה גם הדדי.
אם אני אתאבד עכשיו אני אפסיד את הדבר החשוב ביותר בחיים


את החיים.
לדעת איך אראה שאהיה זקנה
חברות שלי, ידידים שלי, הוא

מטרות שאני מציבה לעצמי

וגם אני יודעת שאם אני עוברת תקופה רעה זאת רק תקופה ויהיה טוב בסוף ואני יודעת שעברתי משהו קשה בחיים כמו גדולה ולא יכול להיות יותר רע מזה וכמו שעברתי את זה אני מסוגלת לעבור הכל
בית ספר.
אני חושבת שעד שאתה לא נכנס למשבר רציני, אתה לא לומד להעריך דברים ראויים להערכה.
אז כן עמוס לי וכן קשה לי, אבל זו הסיבה היחידה שלי לקום בבוקר. בית הספר נותן לי שקט מהמחשבות, מהצער והכאב. הוא מעניק לי טיפה של שפיות, שמחה ובריחה מהמציאות, בתוך כל המסע המטורף שאני עוברת. אין לי רגע דל עם כל הלימודים, וזה בדיוק מה שאני מחפשת. בכל פעם שיש לי קצת שקט, אני ישר מתרפקת. אני מרגישה את הבדידות והריקנות שתמיד נמצאים שם, אבל תוקפים אותי הכי חזק ברגעים האלה.
עבודה, לימודים ושגרה זה חיים ובריאות, ואני אסירת תודה על כך שיש לי את המסגרת הזו.
אני מכירה מקרוב את ההשפעות של חוסר בשגרה בעת משבר, ואני באמת לא יודעת מה הייתי עושה ללא הלימודים.
בעיקר משפחה, אוכל ומוזיקה!
חברות שלי
היא
העובדה שאסור לפגוע בעצמך
כלום אני באמת לא יודעת איך אני שורדת, אני יודעת שאני חייבת לחיות אם לא המדפחה שלי מאוד תהיה עצובה
כי אם אני אמות לחברים שלי לא יהיו חברים להורים שלי לא תהיה בת בחורה ובכללי המשפחה שלי לא תתמודד עם זה