5 תשובות
פשוט לבקש
שואל השאלה:
איך
איך
אנונימית
אפשר לקבוע תור לאבחון של ***** אני חושבת שיש לי ואני רוצה. לאבחן את זה
תגידי לו אני חוששת שיש לי ואני אשמח לדבר על זה
תשאלי אותו אם יכול להיות שיש לך את ההפרעה הספציפית הזאתי כי את מרגישה תסמינים שלך
אם יש, הוא יאבחן
אם לא, תבקשי לשאול למה לא
אם יש, הוא יאבחן
אם לא, תבקשי לשאול למה לא
באותו הנושא: