32 תשובות
סטיגמות ואי הבנה
לכל אחד יש סטיגמות על האחר ואף אחד לא באמת מבין את הצד השני.
שואל השאלה:
אבל וטפ
אחים אחים במיטה שוכחים
אני חושבת שזה בגלל המריבות על השטחים
סטיגמות אין מה לעשות אף אחד משני הצדדים לא מבין שזה לא כולם
אנונימית
זה מסובך רצח באמת, הלוואי והיה אפשר לשנות את זה
זה מתחיל מהקוראן ומשם לממשלה שלהם ולחברה שמסיתה את כולם מהיהודים, ככה זה ערביי העולם, ערביי הארץ חלקם שונאים מהקוראן והשפעות כאלה ואחרות וחלקם מסתדרים יפה מאוד למרות הסטראוטיפ
אנונימית
שואל השאלה:
אבל איך זה עבוד וטפ
אני יכול לתת לך תשובה מקראית.
היהודים הם צאצאי יצחק.
הערבים הם צאצאי ישמעאל.
כבר בתנ"ך מובטח לנו שיצחק וישמעאל תמיד רבו זה עם זה, ושצאצאיהם ימשיכו בריב הזה.
שואל השאלה:
אבל אם אני לא מאמינים בנתך?
אז זה לא מונע מהתרבות היהודית והערבית להיות מושפעת ממנו.
את לא צריכה להאמין בו כדי להסכים שהוא חשוב מאין כמותו.
^^^^הבסיס הוא השפעת הקוראן, משם החברה הערבית העולמית מפתחת שנאה שמשפיעה על הכלל. מצד היהודים, כשבאים בגישה שלילית אליהם בטח שיגשו בשליליות גם כן, למרות שלא באותה הרמה. הערבים תוקפים, היהןדים מתתגוננים
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה קורן ?
הקוראן זה ספר הדת המוסלמי.
לנו יש את התנ"ך, למוסלמים את הקוראן.
אנונימית
לא ערבים אלא פלסטינאים, וכי: 1. הרוסים שהקימו את ישראל רצחו וגירשו אותם מהמנדט על פלסטין; 2. ממשלת ישראל מדכא אותם ולא נותנת להם זכויות אזרחיות-- לא חייב לספח אותם לישראל אבל לפחות לאפשר להם להקים מדינה עצמאית-- ופוגעת להם בזכויות אדם בסיסיות-- זכויות שמגיעות לכל אדם בלי קשר לפילוסופיות המטאפיזיות שהוא מאמין בהן: דת, לאום, גזע..
>לנו יש את התנ"ך, למוסלמים את הקוראן.
שיהיה לכם בכיף עם החתיכות נייר לניגוב טוסיק שלכם מתוקי.

>החברה הערבית העולמית
מוסלמים לא ערבים #כלהכבודלמערכתהחינוךהביזראליתבארץפלסטיןשבמדינתביזראל
יהודים וערבים לא מצליחים להסתדר עם עצמם אפילו.
כי גזענים וטפ וולכום לאתר
הלוואי וזה היה אפשרי ושכל זה ייגמר כבר
אבל כן ברור שקיימים יהודים וערבים שמסתדרים מלא מקימים ביחד פרוייקט למען שלום
מה הקטע שלך לכתוב כל רגע וטפ? אין לך עוד מילים בלקסיקון?
אנונימית
אף אחד לא גזען. ואם ללהגן על האזרחים במדינה שלנו נקרא גזענות אז אני גאה להגיד שאני גזענית.^^^^
אנונימית
רובם לא שונאים אחד את השני, זה רק הגזענים משני הצדדים
דיג'יי ^^

טוב אז בואו ניתן לערבים להרוג אותנו כאילו אנחנו כלום, למה לא בכיף, הרי זה רק הקיצוניים הגזענים לא? כל השאר בסדר
אנונימית
יהודים לא שונאים ערבים. יהודים שונאים טרוריסטים, מכל סוג. אנחנו שונאים גם טרור יהודי ונגנה אותו אם מבצעיו חותרים לרצח של חפים מפשע. לא תראו חגיגות יהודיות כשאנשים חפים מפשע נרצחים, בין אם היו מוסלמים או יהודים שנרצחו.
זה לא לרמה שלנו בתור בני אנוש.

לגבי מוסלמים אי אפשר להגיד את אותו הדבר.
זו הדת כמעט היחידה שחוגגת מוות של בני אדם חפים מפשע במסיבות, ובצפירות רכבים לאורך שיירות של קילומטרים על גבי קילומטרים.

אז אנא, תדייק בשאלה המגוחכת שלך.
דברי עם הערבים לא איתנו.
זה אפילו לא קשור לסטיגמות. תגידו איפה אתם חיים מתחת לסלע?
סכסוך שנמשך כבר המון שנים.
אי אפשר לעשות איתם שלום עוד לא הבנת? הצענו להם בעבר את תכנית החלוקה והם לא הסכימו.
חבל לגמרי, כבר נמאס לי מהמצב הזה.
יש ערבים שאוהבים ישראל ויש שלא, עצוב שיש כאלה גם יהודים.
אבל לחשוב שכולם ככה זה פשוט לא נכון.

איזה באסה עשו לי מינוס ):
לא כל הערבים ויהודים שונאים אחד את השני, לכל אלה שדיברו על הקוראן ועל המוסלמים תנו לי ללמד אותכם דבר חדש, לא כל הערבים מוסלמים ולא כל המוסלמים ערבים, יש ערבים נוצרים ויש ערבים מוסלמים
^במבינו כמה שטויות אתה מדבר