3 תשובות
לא נראלי יתרגמו..
אבל האנגלית לא כזאת קשה
שואל השאלה:
קראת? מזה לא כזאת קשה? כאילו אני 4 יחל את חושבת שאני אבין? (כיתה י)
אנונימית
נראה לי שתביני, אני בכיתה ט' ולא היה לי קשה (אבל אני קוראת רק באנגלית.) אם את רוצה הייתי ממליצה אולי להתחיל עם ספר שהוא יותר קל באנגלית ואז לעבור לזה (: