8 תשובות
אי אפשר להיכנס בכוונה.
אתה לא רוצה להכנס לזה
אל תנסה מה אתה מביא על עצמך צרות
שואל השאלה:
זה קרה למישהו פה?
אנונימי
חוויתי את זה פעמיים, לא מאחלת לך
לא כזה נורא זה קרה לי כמה פעמים
אתה פשוט מרגיש שאתה ישן אבל אתה ער לרוב זה מרגיש כיאלו אתה סתם קם משינה אבל זה שונה כי הראש שלך עדיין בשינה
אפשר לדעת מה זה שיתוק שינה?
אנונימית