6 תשובות
אתה אזרח טוב מידי
אתה יודע מה רוב הישראלים עושים?
דופקים את הרכב ונוסעים מהזירה
אם זה לא משהו רציני אין סיבה שיעשו מזה סיפור
הבעיה בארץ זה שתמיד הצד הנפגע מנסה לדפוק כמה שיותר את הצד הפוגע
ככה שאם תדפוק למישהו את הבמפר ממש בקטנה יעשו מזה סיפור גדול וירצו להחליף במפר שלם באיזה 5,000 שקל
רק אומר שאני לא חושב שלברוח זה הדבר הנכון אבל בתכלס אם זה לא רציני ואתה מדווח אתה תידפק יותר
אתה יודע מה רוב הישראלים עושים?
דופקים את הרכב ונוסעים מהזירה
אם זה לא משהו רציני אין סיבה שיעשו מזה סיפור
הבעיה בארץ זה שתמיד הצד הנפגע מנסה לדפוק כמה שיותר את הצד הפוגע
ככה שאם תדפוק למישהו את הבמפר ממש בקטנה יעשו מזה סיפור גדול וירצו להחליף במפר שלם באיזה 5,000 שקל
רק אומר שאני לא חושב שלברוח זה הדבר הנכון אבל בתכלס אם זה לא רציני ואתה מדווח אתה תידפק יותר
אנונימי
כן זה הבעיה
שוב, זה לא הדבר הנכון לעשות אבל אם זה ממש בקטנה אף אחד לא ישים לב
שוב, זה לא הדבר הנכון לעשות אבל אם זה ממש בקטנה אף אחד לא ישים לב
אנונימי
שואל השאלה:
הם אוהבים לנפח את המחיר צודק
הם אוהבים לנפח את המחיר צודק
אנונימי
תשאל מבוגר שיודע ומנוסה ולא נערים בני 15
אם דיווחת אז לא נראה לי
שואל השאלה:
לברוח ושתופסים אותך זה מסוכן
לברוח ושתופסים אותך זה מסוכן
אנונימי
באותו הנושא: