12 תשובות
כן ,זה ממש לא מצחיק
כן
כן וזה לא מצחיק דיי
כן
אנונימי
כן,אתה אפילו לא מבין כמה זה מלחיץ כשאת לבד באמצע הפאקינג לילה,תפסיק לעשות את זה מרושע ונוראי בטירוף מה לעזאזל לא בסדר איתך
כן, זה לא מצחיק.
זה לא בסדר
בגלל המצב של היום/ המצב בכללי לבחורות זה מאוד מוריד מהביטחון
אני אישית הייתי מפחדת יותר ללכת בלילה אחרי חוויה כזו
בבקשה תפסיק.
בגלל המצב של היום/ המצב בכללי לבחורות זה מאוד מוריד מהביטחון
אני אישית הייתי מפחדת יותר ללכת בלילה אחרי חוויה כזו
בבקשה תפסיק.
כן למרות שלדעתי זה קצת מצחיק שבנות תמיד מפחדות מזה כשהרבה הרבה יותר סביר להידרס בזמן שהולכים על המדרכה שם מאשר שיבוא איזה בחור מוזר ויעשה לך משהו וכמעט אךואחד לא מפחד ממכוניות
זה אפילו לא קצת מצחיק
אתה דוחה
אתה דוחה
ברו אתה מרושע ואני טוב לול (יענו כי מתי שלילה אני עובר מדרכה כדאי שלא יהיו לחוצות)
כן אתה מזעזע
בקצב הזה תשאר בתול עד סוף החיים
בקצב הזה תשאר בתול עד סוף החיים
זה ממש לא בסדר.. יש בנות שיחשבו שאתה פדופיל ומנסה לפגוע בהן.. ואז זה עלול להסתיים עם משטרה, אז לטובתך תפסיק
באותו הנושא: