5 תשובות
אמא זה ספונסר או משהו?
וואי וואי זה לא טוב ולא רע
פשוט אל תעשי את זה יותר
פשוט אל תעשי את זה יותר
שואל השאלה:
בא לי לבכות אני מרגישה כל כך רע לגבי זה
בא לי לבכות אני מרגישה כל כך רע לגבי זה
אנונימית
גם אני נשבעת
וזה המון המון סוכר אז תשדלי שלא יקרה שוב
וזה המון המון סוכר אז תשדלי שלא יקרה שוב
אנונימית
קיבלתי מספיק ויטמין c לשבוע, זה לא רע.
באותו הנושא: