4 תשובות
אולי שווה לדבר איתו לאחר השיעור שאתה פחות רוצה את זה.. ותסביר לו גם למה.. אני בטוחה שהוא יפסיק.
היי הכל בסדר זה לגיטימי לגמרי!! הגיוני שאתה שונא את השיעור הזה ובמיוחד בגלל הסיבה הזאת! אבל אני מאמינה בך ואתה הכי מסוגל לעבור את זה
בטח שזה הגיוני, לדעתי כדאי לך לנסות לדבר איתו על זה, אתה יכול להגיד לו שזה מאוד קשה לך והיית מעדיף שהוא לא היה מנדב אותך
שואל השאלה:
דיברתי איתו כמה פעמים על זה, והוא אומר לי ש'הוא רוצה ללמד אותנו לקרוא בתנ''ך'
אנונימי