5 תשובות
היי, מציעה לך לא להיפגש עם אנשים מפה אלה אם כן אתם מדברים הרבה זמן ועברתם לדבר מחוץ לפה+שיחות וידיאו לא בקטע של להישמע אמא עכשיו אבל אתה לא יודע מי מאחורי המקלדת תשמור על עצמך.
תבואי תבואי לפתח תקווה אני אחכה לך בתחנה מרכזית
שואל השאלה:
גאד אנשים אני בן 14 ואני בן ולא בת
זורם
אנונימי
לא
באותו הנושא: