2 תשובות
כן זה ליד הפלאפל של רחמים, אתה פונה לרחוב השופטים והולך דוך ישר עד שאתה רואה בית עץ כזה ולידו דירה ממש יפה, מימין יש את הבסיס
אני משרתת שם, בסיס גדול יחסית.
יש אופצייה לעשו סגור (אני עושה שם סגור כי זה יותר נוח לי) אבל אם יש לך אוטו וזה מהיר יותר בשבילך אז הכל טוב אפילו יש שם מגרש חנייה גדול ממש ליד הבסיס
אנונימית