התחברות הרשמה

גם לכם מערכת סטיפס שלחו הודעה?

1 באפריל 2022, 13:45
מערכת סטיפס    
7 תשובות
מסתלבטים עלינו זה 1 באפריל
ל
ליברל
כן
מ
מיקו צ'אן.
זו מתיחה.
a
aaturemaster
כן מתיחה בדוק
אנונימית
זה שולח אוטומטית לכולם
epiphany
כן
ו
וונדרפול
כן
❤
❤Damon $alvatore
באותו הנושא:
רק אותי העליב שמערכת סטיפס שלחו רק ל300 אנשים קישור אל האפליקציה?
לא הבנתי למה התכוונו בהודעה של מערכת סטיפס, אפשר הסבר?
גם לכם מערכת סטיפס שלחו הודעה כאן בפרטי?
גם לכם לכם שלחו הודעה ממערכת סטיפס?
גם לכם שלחו הודעה ממערכת סטיפס?
מערכת סטיפס שלחו עכשיו הודעה
גם לכם שלחו הודעה כאן ממערכת סטיפס?
למה אם שלחו לי הודעה בסטיפס אני לא יכולה לשלוח הודעה חזרה?
גם לכם מערכת סטיפס שלחו את את החוקים החדשים של האתר?
למה בסטיפס אין הודעות שמודיעות אם שלחו לך הודעה או ענו על תשובה??
מערכת סטיפס שלחה לי הודעה