4 תשובות
אפשר פשוט לא לגשת
כן
אני נרשמתי לפני שקיבלנו את הציון כי חשבתי שהלך לי גרוע ובסוף הייתי מרוצה אז לא נגשתי
פשוט לא ניגשים, מובן שלפני זה יש לדאוג לעדכן את רכז השכבה מראש.
אפשר לא לגשת אבל בבקשה תעדכן את מי שאחראי כי תמיד יוצא שהרבה מבריזים והביהס מביא מלא בוחנים ומוציא כסף סתם