4 תשובות
השיר מאוד קצבי ופופי, אני אהבתי אבל זה מבחינתי לא עוקף את השירים האהובים עליי שלו
זה פשוט סטייל שונה שלא מצפים ממנו.
זה ממש יפה ומיוחד, לפעמים זה נחמד לגוון. במיוחד עם הקול שלו יפיוף אחד
השיר מאוד יפה לדעתי זה פשוט סטייל שונה שלו .
אהבתי מאוד