5 תשובות
זה בסדר שלא תבואי
אם את רוצה ומוכנה ללכת תלכי, אם עדיין קשה לך ואת יודעת שזה לא יעשה לך טוב את לא חייבת ללכת כרגע את יכולה ללכת מתי שתהיי מוכנה
אם זה יעשה לך רע עדיף לך לא ללכת
קודם כל משתתפת בצערך.. וזה לגמרי בסדר שלא תבואי. בית עלמין זה משהו שהוא לא פשוט וכל אחד מגיב אחרת לזה. יש כאלו שמסוגלים ויש כאלו שזה עדיין קשה להם. קחי את הזמן. בזמן שלך ומתי שתרגישי נכון תלכי.
שואל השאלה:
תודה!! זה סוג של פחד שלא קשור לסבתא שלי אישית, פשוט זה תחושה מוזרה להיות בבית קברות
תודה!! זה סוג של פחד שלא קשור לסבתא שלי אישית, פשוט זה תחושה מוזרה להיות בבית קברות
אנונימית
באותו הנושא: