7 תשובות
לשאול אותו.
כשאת שהוא נותן חשיבות אליך והוא שם לב למה שקורה איתך נגיד אם את לא באה לבית ספר הוא שואל למה בהודעה או שיום אחרי הוא שואל ועוד דברים כאלה
שואל השאלה:
אם אני אשאל הבן אדם ידע שאכפת לי ממנו וקשה לי להראות רגש
אם אני אשאל הבן אדם ידע שאכפת לי ממנו וקשה לי להראות רגש
אנונימית
לא נראה לי שזה משהו ששואלים כל כך אבל בכללי אם בן אדם חושב עליך הרבה את חשובה לו ואפשר לדעת את זה לפי פעולות
את לא תצטרכי לדאול את עצמך את זה זה מה שבטוח (:
מי הוא בכלל
אני מניחה שהוא יראה לך את זה ולא תצטרכי לשאול את זה :)
בכל מקרה, פשוט וקל, תשאלי אותו.
בכל מקרה, פשוט וקל, תשאלי אותו.
באותו הנושא: