3 תשובות
אבל את בת 14
אנונימית
כי אם את באמת בת 14 בנים בגיל הזה לא יודעים מה זה משהו אחר חוץ מה friendzone. הם בדר"כ גם לא מודעים למה שאת מרגישה ו/או לא אכפת להם *ממש*. א ל בסוף יסתדר עם הגיל
את פשוט לא הכרת את האדם הנכון