12 תשובות
מזיקה בטח מזיקה
שואל השאלה:
במה מזיקה?
(של טלפון)
אנונימי
אפשר לקבל מקרינה סרטן
שואל השאלה:
סוג?^
אנונימי
אני לא יודעת את כל הנזקים
אבל זה גורם להתקרחות מוקדמת או משהו כזה
לא. קרינה של טלפון לא מזיקה.
קרינה זה גל אלקטרו מגנטי. גם האור שאתה רואה זה קרינה. האור שנכנס לך לעיניים "חזק" יותר מאשר הקרינה של הטלפון.
קרינה מהטלפון לא מזיקה לעומת זאת קרינת רנטגן קרינה אולטרה סגולה קרינת גאמא מזיקה.
ברור שכן! היא מזיקה פשוט כמות מסוימת גם יכולה לא לגרום לשום דבר
שואל השאלה:
בטוח זה לא מזיק?
אנונימי
כן. קרינה של טלפונים לא מזיקה.
אתה יכול לפתוח תמונה של הספקטרום האלקטרו מגנטי, אתה תראה שקרינה אינפרה אדומה (הקרינה של הטלפונים) פחות מזיקה מהקרינה של האור שאיתו אתה רואה. לא מזיק.
כל חשמל פולט קרינה בכמות מסויימת